Kosten besparen
Bent u nog geen klant van Masco en wilt u weten of u kunt besparen op uw kantoorartikelen? Leest u dan even verder en vergelijkt u daarna uw prijzen eens met onze prijzen. Wij weten zeker dat u kunt besparen op uw kantoorartikelen.
Bespaarcheck
Niemand wil teveel betalen voor de kantoorartikelen en elke leverancier zegt de goedkoopste te zijn. Maar is dit ook echt zo? Vergelijkt u de prijzen die u nu betaalt wel eens met de prijzen die u een aantal jaren geleden betaalde bij dezelfde leverancier? Uit onze jarenlange ervaring en persoonlijk contact met onze klanten weten wij dat de prijzen in het tweede en derde jaar altijd flink worden opgeschroefd.
Komt u dit bekend voor?
- U krijgt huismerk artikelen geleverd terwijl u originele A-merk artikelen besteld.
- U betaalt voor de zwarte ordner een stuk minder dan voor de rode, blauw of groene
- U betaalt extreem hoge prijzen voor producten buiten uw prijsafspraken om.
- U krijgt bij elke bestelling een cadeautje of doos chocolaatjes geleverd.
- U hoeft nooit verzendkosten te betalen.
- Op de factuur staan andere bedragen dan afgesproken en u moet er achteraan bellen.
Wilt u weten waar u op kunt besparen? Alleen door alle prijzen van uw bestelde kantoorartikelen te vergelijken met onze kantoorartikelprijzen komt u tot een eerlijk vergelijking.
Besteld u nu bij Viking, Lyreco of Office Depot en werken er niet meer dan 100 mensen bij u op kantoor? Dan weten wij zeker dat we u een passende besparing kunnen aanbieden. Wees gerust, wij doen deze besparingscheck geheel vrijblijvend en kosteloos. U zit nergens aan vast. Wij werken niet met contracten of voorwaarden.
Hoe wij de besparingscheck doen
Wij vergelijken een aantal van uw recente facturen (het liefst alle facturen van het afgelopen jaar) waarop de kantoorartikelen staan. Wij maken een overzicht met de prijzen en aantallen die u nu betaald en laten u onderaan de streep zien wat u bespaart. Het gaat om de totaalprijs van alle kantoorartikelen per jaar.
Wie is Masco Kantoorefficiency?Wij leveren al jarenlang kantoorartikelen aan bedrijven en consumenten en maken het bestellen van kantoorartikelen zo gemakkelijk mogelijk voor u. Dat doen wij met onze professionele webwinkels en onze fysieke winkel in Amersfoort, een ideale combinatie. Wij hechten nog waarde aan persoonlijk contact en een uitstekende klantenservice.
Een greep uit onze sterke punten
- Persoonlijk contact met uw eigen vaste contactpersoon
- Adviseurs die met u meedenken
- Eigen chauffeurs en monteurs in dienst.
- Snel en eenvoudig bestellen op onze webwinkels
- Razendsnelle levering, bij spoed zelfs dezelfde dag
- Op rekening kopen voor bedrijven, instellingen en overheid
- Klant specifieke bestellijsten
- Transparante scherpe prijzen op alle kantoorartikelen
Wij blijven voordelig, ook als u langer klant bent!
Verder kunt u rekenen op volledige toewijding en vakmanschap van ons gedreven personeel en leren wij u als klant graag kennen. Wij denken graag met u mee en doen niet moeilijk als u per ongeluk een verkeerd product besteld of een verkeerd aantal invoert. Wij willen het u graag zo simpel en gemakkelijk mogelijk maken.