Ruilen & retourneren
Masco Kantoorefficiency verkoopt heel veel, maar wat wij niet verkopen zijn ondeugdelijke producten. U mag verwachten dat een door ons geleverd product naar redelijke verwachtingen werkt, want Masco levert graag kwaliteitsproducten. Mocht uw product toch op een of andere manier defect raken of bent u niet tevreden over een bepaald product? Dan lossen wij dit op! Lees hieronder verder over de spelregels van het ruilen of retourneren.
Retourregels voor consumenten
14 dagen bedenktermijnVoor consumenten is het altijd mogelijk om zonder reden van opgaaf de bestelling te retourneren die besteld is in een van onze webwinkels. Consumenten hebben een recht van retour dat duurt tot 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Voorwaarde voor de retournering is dat de goederen in de originele, onbeschadigde verpakking zitten en nog voldoen aan de originele specificaties. Uitgezonderd van de retourregeling zijn bijvoorbeeld CD's/DVD’S/BD’S, producten met verbroken verzegeling, reeds geregistreerde of geïnstalleerde producten zoals softwarepakketten, producten die naar specificaties van de consument zijn gefabriceerd/samengesteld en zijn geleverd of reserveonderdelen (zoals bijvoorbeeld lampen).
De afnemer is zelf verantwoordelijk voor de retourzending naar Masco. Masco Kantoorefficiency kan niet aansprakelijk gesteld worden bij beschadigingen tijdens het vervoer of zoek raken van de door u retour gestuurde artikelen. Ons advies: Vraag altijd om een traceercode bij de vervoeder en bewaar deze goed. Na ontvangst en controle van de retour gestuurde producten kunt u binnen 2 weken een credit verwachten.
Retouradres:Masco Kantoorefficiency
T.a.v. Afdeling retouren
Amsterdamseweg 23
3812 RN Amersfoort
Retourregels voor bedrijven
Voor zakelijke klanten gelden andere retourregels. Het retour sturen van artikelen gaat altijd in overleg met de klantenservice van Masco. Artikelen die binnen ons standaard assortiment vallen en niet langer dan 4 weken geleden besteld zijn, kunnen vaak retour genomen worden tegen een vergoeding van € 10,- per besteld product. Dit geldt niet voor artikelen die we in de showroom in Amersfoort op voorraad hebben, deze artikelen kunnen vaak kosteloos retour met uitzondering van bijvoorbeeld toners en cartridges. Speciaal bestelde artikelen zoals bijvoorbeeld fusers, transportriemen of drums voor een laserprinter en speciaal papier worden niet teruggenomen. Ook artikelen waarvan de verpakking (of de producten zelf) zo beschadigd is geraakt waardoor wij het niet meer kunnen verkopen, worden niet retour genomen. te vragen.
Klik hier om uw retour aan te vragen.
Defecte producten
Heeft u product dan niet meer werkt, dan horen wij dat graag van u. We gaan zorgen dit probleem opgelost wordt. Voor een snelle afhandeling hiervan dient uw defecte product aangemeld te worden via de e-mail.
Klik hier om uw defecte product aan te melden. Stuur nooit een defect product retour naar Masco zonder overleg met onze klantenservice.
Graag ontvangen wij de volgende informatie van u:
• Factuurnummer waar het defecte product op staat.
• Het artikelnummer van het betreffende defecte artikel.
• Een duidelijk omschrijving van de klacht of het defect.
• Vermeld of het om een garantieaanvraag gaat.
U kunt ten alle tijden op uw persoonlijke pagina uw gedane bestellingen raadplegen en hier de benodigde order en artikelnummers vandaan halen.